Frozen flame
>Due to having split [the development mindset] according to regions around the world, we weren’t able to see this clearly up until now, but fans of JRPGs are really spread around the world,” emphasizes Matsuda. “Through the means of various networks, the latest information that is announced in Japan is instantaneously being spread across fans throughout the world. Whether it’s North America, Europe, or South America. There really isn’t much of a gap [in the relay of information].
Да ладно? Правда что ли??? Ты прям Америку открыл. Интернет, высокие скорости, интернет-торговля, вот это вот всё. Где вы были? С разморозкой!
>So, as for the AAA titles we’re currently developing for series, we basically want to go back to their roots and focus on the core audience, while working hard on content that can have fans say things like ‘this is the Hitman, we know’. I believe that is the best way for our development studios to display their strengths.
ℹ www.siliconera.com/2014/03/31/bravely-defaults-...
Да ладно? Правда что ли??? Ты прям Америку открыл. Интернет, высокие скорости, интернет-торговля, вот это вот всё. Где вы были? С разморозкой!
>So, as for the AAA titles we’re currently developing for series, we basically want to go back to their roots and focus on the core audience, while working hard on content that can have fans say things like ‘this is the Hitman, we know’. I believe that is the best way for our development studios to display their strengths.
ℹ www.siliconera.com/2014/03/31/bravely-defaults-...
03.04.2014 в 03:55
Какие-какие скорости?
Hitman
Этот?
03.04.2014 в 19:13
>Какие-какие скорости?
От того, что у кого-то их нет, это не значит, что тем миллионам, у которых они есть, нельзя продавать игры через интернеты.
>Этот?
Я не в курсе (^ ^)'
04.04.2014 в 00:13